Introductieavond

Ben je benieuwd naar de schietsport? Kom dan eens langs op een van onze introductieavonden! Voor slechts €25,00 kun je twee avonden meedoen en proefschieten onder begeleiding van onze ervaren instructeurs. En natuurlijk krijg je van ons een drankje om even te ontspannen en kennis te maken met onze leden.

Tijdens de introductieavond krijg je niet alleen de kans om te schieten met een luchtgeweer, maar ook een rondleiding door onze accommodatie. Zo zie je meteen hoe onze leden hun sport beoefenen en krijg je een goed beeld van onze vereniging.

De minimumleeftijd om deel te nemen is 14 jaar. En vergeet niet, we moeten vanwege de wetgeving om je identiteitsbewijs vragen en je deelname registreren.

Omdat we met een enthousiast team van vrijwilligers werken en een beperkt aantal nieuwe deelnemers per avond kunnen ontvangen, vragen we je om van tevoren te reserveren. Zo zorgen we ervoor dat iedereen de aandacht krijgt die hij of zij verdient. Na twee introductieavonden vragen we je om een keuze te maken over een eventueel lidmaatschap. Maar geen zorgen, er is geen druk. We willen gewoon dat je een leuke en informatieve ervaring hebt!

Ben je geïnteresseerd? Vult dan het formulier hieronder in om je aan te melden.

Let op: De betaling voor de introductieavond doe je via bankoverschrijving zodra de datum vaststaat. Eenmaal lid van de vereniging, kun je aan de bar verschillende drankjes, hapjes, schietkaarten en munitie kopen. Houd er rekening mee dat deze aankopen uitsluitend met PIN betaald kunnen worden.

Meld je aan voor een introductieavond

Voorkeurshand voor het schieten

Voor onze introductieavonden geldt een minimumleeftijd van 14 jaar en we vragen deelnemers een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. De kosten voor deelname bedragen €25,00. De avonden vinden meestal plaats op dinsdagavond. Voor vragen over persoonsgevens, zie onze informatiebrochure.