Back to homepage

Introductieavond

Op onze verenigingsavonden bent u van harte welkom om eens, tegen een kleine vergoeding, te komen kijken. Tijdens de introductie wordt u begeleidt door een vrijwilliger en leiden wij u rond in onze accommodatie waar de leden hun sport aan het beoefenen zijn. Bent u geïnteresseerd om tijdens de introductie ook een paar proefschoten met een luchtgeweer te lossen? Donderdagavond zijn onze instructeurs, meestal, aanwezig om u hierin te begeleiden. Op de overige verenigingsavonden is hiervoor helaas geen mogelijkheid.

Aangezien wij met vrijwilligers werken en een beperkt aantal introducés per avond kunnen verwelkomen is het verstandig om op de avond die u kiest eerst even contact met ons op te nemen. (Zeker als u met meerdere personen wilt komen). Vanaf ongeveer 19.00 uur zijn wij te bereiken op telefoonnummer 079 -3514140. Vragen naar het dienstdoend bestuurslid.
Reserveren voor een avond anders dan de avond waarop u belt is helaas niet mogelijk. Ervaring leert dat er meestal ruimte voldoende is voor een introductie.

In verband met de tijd vragen wij u wel zich voor acht uur bij het dienstdoend bestuurslid te melden en een geldig identiteitsbewijs mee te nemen. Zonder geldig identiteitsbewijs is er geen introductie mogelijk. De minimum leeftijd die de vereniging hanteert is 14 jaar.
Het dienstdoend bestuurslid is eindverantwoordelijk voor de verenigingsavond. Hij of zij beslist of er een introductie op de betreffende avond kan plaatsvinden. U mag drie keer vrijblijvend langskomen om kennis te maken met onze vereniging. Daarna wordt u gevraagd een keuze te maken over een eventueel lidmaatschap. Wij zijn wettelijk verplicht om naar uw identiteitsbewijs te vragen en uw introductie te registreren.

Wij vragen voor de introductie een vergoeding van €20, hiervoor mag u drie avonden komen proefschieten onder begeleiding van een instructeur en krijgt u van ons een drankje.

Maandag 19:30 – 22:30 uur
Donderdag 19:30 – 22:30 uur